دل من سخت شكست...





دل من سخت شكست...  

مطمئن باش و برو

                          ضربه ات كاری بود

دل من سخت شكست

                          و چه زشت            به من و سادگی ام خنديدی

به من و عشقی پاك                كه پر از ياد تو بود

تو برو                  تا راحت تر

                                         تكٌه های دل خود را سر هم بند بزنم...



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت0:49---1 خرداد 1391
لحظه هاعریانند
به آنهاجامه اندوه مپوشان....


یاس
ساعت23:05---23 ارديبهشت 1391
پیام هایم گاه گاه است!
آنچه به ماندنی تر است، یاد یار است !!…


ارامگاه د ل
ساعت19:23---12 ارديبهشت 1391
سلام در عین سادگی زیبا بود
موفق باشید
دوست داشتید به کلبه ما افتخاری بدهید
یا علی


یاس
ساعت22:50---8 ارديبهشت 1391
* هرگاه خدا تو را به لبه پرتگاهی کشاند
به او اعتماد کن چون ؛
یا تو را از پشت می گیرد یا
پرواز کردن را به تو می آموزد............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته ای از یك عاشق به نام :تنها| جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, | 11:53 | + | موضوع: <-PostCategory-> |